26 Aug 2010

Terima Kasih Ramadan


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Lagi dua minggu sahaja nak sambut hari raya aidilfitri. Hari ini dah 16 Ramadan maksudnya dah 16 hari dah puasa. Best jugak puasa nie. Tapi bila masuk dalam kelas tu memang tak seronok. Mana taknya sebab mereka sengaja nak buat bagi saya marah. Harap2 lah puasa kali ini diterima oleh Allah S.W.T ....Kalau kita nak beli makanan kat bazar ramadan belilah dengan sedikit jangan terlalu ikut nafsu je. Sebab nanti kalau tak habis kita buang. Biarlah makanan tu tak bebrapa banyak tapi cukup untuk satu keluarga.....

No comments:

Post a Comment

Where Are U From?