21 Apr 2010

Pak Kaduk Oh Pak Kaduk

Aduhai kesiannya kat Pak Kaduk nie........... Apalah nak jadi dengan Pak Kaduk nie.......... Memang malang betul nasib Pak Kaduk nie.......... Wataknya yang lurus bendul lepas tu tambah pula dengan kebodohannya........ Mungkin ada di kalangan kita perangainya seperti Pak Kaduk................ Ye lah Pak Kaduk versi modern kan!!!! Tapi Pak Kaduk zaman sekarang nie pandailah sikit...... Alah macam Pak Pandir........................... Hari itu adalah belajar tentang Pak Kaduk....... Bila cikgu tanya ada tak sesiapa macam Pak Kaduk dalam buku ini.......... Semua orang cakap " Syahrul"........ Memang betul pun sebab perangai dia 2 kali5 macam Pak Kaduk............ Ye lah tapi perangai dia tu lebih eloklah dari Pak Kaduk yang dulu tu............ Dia nie suka tengok budak perempuan dalam kelas, suka buat bising, tak menumpukan perhatian semasa cikgu mengajar Isk, Isk, Isk malangnya betul perangainyakannn.......

No comments:

Post a Comment

Where Are U From?