16 Jan 2010

Sekolahku di sini....

Hari ini 16 Januari 2010. Pada kali ini saya nak cerita sikit tentang sekolah di SMKJ3. Setiap hari Jumaat, semua pelajar lelaki muslim diwajibkan memakai baju melayu.Maklumlah, kalau duduk kat Bintulu, Sarawak tak perlu pakai baju melayu...... Eeerrrrmmm, Kalau sampin pakai kena lipat dua.Lepas tu sekolah kat sini kita kena pakai tali leher. Aduhai panasnye...... Okeylah tu, kiranya sekolah tu boleh tahan jugak. Lagi satu, saya jugak nak cerita sikit tentang aktiviti kokurikulum..... Untuk badan beruniform saya mengambil Pengakap manakala Kelab & Persatuan saya telah memilih Persatuan Cegah Jenayah/Keselamatan Jalan Raya. Dengar nama macam seronok saya pilih je dan Sukan & Permainan saya telah mengambil sukan Ping Pong. Ya lah sebab kita taktahu nak pilih sukan apa? Itupun tak tahu lagi macam mana nak main Ping Pong..................

Baju Melayu dengan bersampin


Okeylah, kita masuk rumah dulu

No comments:

Post a Comment

Where Are U From?